ЕЛЕКТРОННА ПЕРЕВІРКА КВИТАНЦІЙ!

Четвер, 13 лютого 2020 15:45

В Україні поширюється тенденція переводу усіх цінних паперів у електронний режим. Для цього створюються нові онлайн-сервіси, розробляються нові додатки для смартфонів, які надають легкий доступ до цінних паперів цілодобово. До того ж, це значно полегшує життя, адже більше немає потреби хвилюватися про те, щоб не забути якийсь документ чи не загубити його.
Завдяки новому сервісу перевірки квитанцій Check можна перевірити факт оплати по коду квитанції.
До державного сервісу перевірки квитанцій Check підключили всі основні державні органи. Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook.
Як повідомив міністр, до сервісу на сторінці https://check.gov.ua/ вже підключені такі органи
Сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо).
Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо).
РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо).
ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів).
Послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
"Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи", - написав Дубілет.
За його словами, це буде заощадження і грошей, "бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через "місцеві" банки з гігантськими комісіями.
Зараз до сервісу Check приєднано вже три банки, в стадії підключення — ще 10 установ, додав Дубілет.