На що звертають увагу, при написанні супровідного листа?

Вівторок, 23 липня 2019 13:20

Чи замислювався ти колись, що для того, аби знайти роботу, одного резюме замало? Щоб збільшити шанси на отримання роботи, бажано написати супровідний лист. Це, звичайно, НЕ ГАРАНТУЄ 100% працевлаштування, але шанси отримати посаду зростуть суттєво. Сподіваємося, наші поради будуть корисними та доречними. Перш ніж розпочати написання супровідного листа, дізнайся про компанію, основні вимоги до претендента та обов’язки. У супровідному листі потрібно вказати, звідки отримав інформацію про вакансію. Джерелом інформації може бути не лише сайт роботодавця, але й особисті контакти. Зазнач вакансію, на яку претендуєш, та коротко опиши свій досвід роботи. Напиши, чим зможеш бути корисним компанії та чому роботодавець повинен саме тобі надати перевагу з-поміж інших претендентів.

У супровідному листі коротко опиши, чим тебе приваблює компанія, і обов’язково зазнач, що поділяєш її корпоративні цінності. Супровідний лист не є повним життєписом. Він не повинен дублювати текст, написаний у резюме, або суперечити йому. Твоє завдання – підкреслити потрібну інформацію, привернути до себе увагу й створити приємне враження.

Якщо ти перебуваєш у пошуку роботи і не знаєш, як правильно написати резюме чи супровідний лист, – завітай до служби зайнятості. Там тобі допоможуть не лише з написанням супровідного листа, а й безпосередньо з працевлаштуванням.