Електронний кабінет шукача роботи: як це працює? 

Вівторок, 31 серпня 2021 10:24
Сервіс діє на сайті Державної служби зайнятості у рубриці «Електронні послуги» - «Електронний кабінет шукача»
 
Якщо у Вас виникли питання з пошуку роботи, отримання соціальних послуг у центрі зайнятості, призначення та виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття - стати обізнаними Вам допоможе сервіс, який має назву «Електронний кабінет шукача». Тут зареєстрований безробітний має змогу створити власне резюме, підібрати роботу, ознайомитися з інформацією про тимчасову зайнятість та можливості професійного навчання, записатись на прийом до будь-якого спеціаліста центру зайнятості, обравши мету, дату та годину візиту.
 
Власник кабінету може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості, дізнатися про заходи, які проводитиме служба зайнятості, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги з безробіття.
 
Для створення власного електронного кабінету, шукачу необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/cabinet