У Полтавському обласному центрі зайнятості стартувало навчання методикам індивідуальної роботи щодо проведення онлайн кар’єрного консультування

Четвер, 28 січня 2021 11:48

Розпочалося поетапне навчання фахівців служби зайнятості новій технології проведення онлайн консультацій.

Протягом п’яти робочих днів – а саме з 27 січня до 2 лютого 2021 року – Полтавський обласний центр зайнятості організовує і проводить цикл навчань співробітників обласної служби зайнятості за темою «Проведення онлайн кар’єрного консультування у Державній службі зайнятості».

Таке консультування – важлива складова технологічного процесу обслуговування клієнтів.

Головною метою проведення онлайн кар’єрного консультування є надання підтримки всім клієнтам служби зайнятості в намірах якнайшвидше знайти нове місце роботи без їхньої особистої присутності у центрах зайнятості завдяки використанню сучасних засобів (комп’ютера, планшета) та програм телекомунікаційного зв’язку (Skype, Viber, Zoom, Messenger тощо).

Основне завдання такого консультування – розширити спектр соціальних послуг, поглибити взаємодію клієнтів з Державною службою зайнятості.

Для отримання послуги онлайн кар’єрного консультування клієнт має висловити своє побажання кар’єрному раднику та узгодити дату і час заходу.

Безробітних планується запрошувати на три півгодинні відеоконференції (сесії). Кінцевим результатом має стати працевлаштування громадянина.

Тож при першій зустрічі відбувається знайомство клієнта і кар’єрного консультанта, налагодження довірчих відносин між ними та з’ясування реального запиту клієнта щодо працевлаштування. Друга сесія передбачає аналіз можливостей пошуку роботи для безробітного в тій сфері, яка визначена ним як найбільш перспективна. Основним завданням третьої консультації є розробка конкретного плану дій людини, зокрема, побудова або коригування індивідуального плану працевлаштування як відповідь на головне питання: "Що саме має робити клієнт для успішного працевлаштування?".

За потреби кількість консультаційних сесій може бути змінена для досягнення успішного результату.

Тож клієнт має усвідомити, що шукач роботи і фахівець служби зайнятості – партнери і союзники, мета у яких одна – отримання людиною робочого місця.

Онлайн консультаційні сесії проводяться для того, щоб виявити реальний запит особи щодо працевлаштування, побудови кар’єри, розроблення персональної стратегії пошуку роботи та визначення основних кроків її реалізації.

Під час навчання фахівці служби зайнятості опановують нові техніки кар’єрного консультування та використання інструментів для роботи з клієнтами, прийнятних як при онлайн-спілкуванні, так і при особистому відвідуванні служби зайнятості безробітним.

На заняттях учасники навчання обговорюють дієвий інструментарій, ставлять запитання та надають пропозиції по застосуванню набутих навичок на практиці для прискорення працевлаштування безробітних.

Спікерами від Полтавського обласного центру зайнятості на тренінгах виступають: Тамара Сохацька  – заступник директора - начальник  відділу організаційної роботи та архівної справи; Тетяна Разумова – заступник директора-начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню; Микола Окара –  начальник відділу організації профорієнтації; Людмила Лисенко та Віталій Почеп – провідні фахівці  відділу організації профорієнтації.