Електронний кабінет роботодавця – сучасний сервіс Державної служби зайнятості

Вівторок, 19 січня 2021 09:16
  На веб-сайті Державної служби зайнятості створено більше 350 тисяч електронних  кабінетів роботодавців, завдяки яким значно прискорюється процес пошуку працівників, а також існує можливість подачі звітності до центрів зайнятості.
  У Державній службі зайнятості діє сучасний онлайн-сервіс - Електронний кабінет роботодавця.
  Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, або мобільного телефону.
  Щоб мати доступ до електронного кабінету, потрібно звернутися до свого особистого консультанта  в центрі зайнятості для отримання логіну і паролю.
  В Електронному кабінеті роботодавець  має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. Також передбачена можливість подання звітності.
   Завдяки Електронному кабінету можна зекономити час і в комфортних умовах взаємодіяти зі службою зайнятості без особистого відвідування.

Шукайте нас на Фейсбук.