Коли сплатили податок на неправильний рахунок, як діяти далі?

Понеділок, 27 липня 2020 14:15

Як діяті платнику податків, если сплата податок на Невірний рахунок? Та, що робити, у разі відсутності платежів у інтегрованій Картці платника?

У разі сплати податку на невірний рахунок платник податків може звернутися до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації для проведення звірки.

У разі відсутності платежів у інтегрованій картці платника, суб’єкту господарювання необхідно написати заяву на переказ коштів.

Що вказується у заяві:

  • обов’язкові реквізити суб’єкта господарювання (фізичної особи – підприємця): прізвище, ім’я, по-батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), місце реєстрації;
  • номер рахунку, на який були перераховані кошти, дата, сума та номер платіжного документу;
  • напрямок переказу коштів (або на інший бюджетний рахунок, або на рахунок платника).

До заяви додається документ, що підтверджує факт сплати податку.

Також суб’єкт господарювання може здійснити ці дії через сервіс Електронний кабінет, подавши заяву в електронній формі через приватну частину за ідентифікатором форми F 1302001, або у довільній формі через меню «Листування з ДПС».

Якщо платник податків в банківському платіжному документі на сплату податкового зобов’язання зазначив старий рахунок, то кошти не надійдуть до відповідного рахунку, а сума податку не буде вважатися сплаченою.

Довідково:

  • У приватній частині Електронного кабінету платник податків має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. Тобто в е-кабінеті можна оплатити податки.
  • У приватну частину е-кабінету увійти можна лише з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису).
  • Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Шукайте нас на Фейсбук.