Кілька простих кроків, які допоможуть стати незамінним співробітником

Четвер, 06 лютого 2020 17:04

Стати незамінним працівником не так вже й важко.

Мудрість — "під камінь, що лежить, вода не тече" — працює у всіх сферах життя, особливо коли мова йде про побудову кар'єри. Ви вже не перший рік з деякою заздрістю дивитеся, як більш активні друзі та знайомі отримують професійні "бонуси" у вигляді премій, підвищень та інших подяк від свого керівництва, у той час як ви досі ще залишаєтеся на своєму місці. Час щось міняти, можливо, навіть сферу діяльності, проте насамперед важливо зрозуміти, які якості зроблять з вас бажаного професіонала і допоможуть придбати відмінну репутацію, інформує Ukr.Media.

Будьте чесними з керівництвом і колегами

Визнання помилки, відверте зізнання в тому, що у вас щось не виходить, — лише додасть вам поваги від керівництва і колег, адже більшість людей просто замовчує робочі проблеми, часто і серйозні, лише зі страху, що колектив може подумати щось не те. Якщо у вас виникають проблеми і ви розумієте, що вирішити їх у вас просто не вийде, краще зізнайтеся: ви не відчуватимете почуття провини, а також вам не доведеться брехати.

Будьте дисциплінованими

Щоб одного дня досягти становища своєї мрії: керувати відділом, стати одним з директорів або ж, взагалі, відкрити свою компанію, вам необхідно навчитися контролювати, в першу чергу, самого себе. Неможливо керувати іншими людьми, якщо ви відчуваєте проблеми з самодисципліною. Тому візьміть себе до рук, працюйте без нарікань, викликаючи захоплення і повагу колег, а також не пропускайте бізнес-зустрічі, на які запрошують вас, можливо, саме на одній з таких зустрічей ви покажете себе з абсолютно іншого боку, чим змусите керівництво замислитися над вашим підвищенням.

Навчання — світло

Якщо ви гадаєте, що знань, отриманих в університеті вам вистачить на все життя, поспішаємо вас розчарувати. Сучасний світ змінюється ледь не щогодини, та інформація, яка була актуальна п'ять років тому, зараз може взагалі не мати жодного значення. Щоб залишатися "на хвилі", тримайте руку на пульсі, відстежуйте останні новини у своїй галузі діяльності. Неможливо досягти великих успіхів, не підлаштовуючись до змін навколо.

Не "зраджуйте" своїй компанії

Кожен керівник сподівається, що ви зможете публічно представити компанію і вам можна довірити таку відповідальну справу. Не думайте, що наприкінці робочого дня можна забути, що ви — співробітник великої компанії, яка цінує свою репутацію. Завжди думайте перед тим, як написати грубощі у соцмережах, а також слідкуйте за словами, спілкуючись з конкурентами — люди пригадають вам вашу негідну поведінку у найбільш невідповідний час.

Шукайте нас на Фейсбук.