Як написати супровідний лист?

Вівторок, 26 листопада 2019 14:14

Чи замислювався ти коли-небудь, що для того, аби знайти роботу, одного резюме замало? Щоб збільшити свої шанси, бажано написати супровідний лист. Це, звичайно, не гарантія стовідсоткового працевлаштування, але шанси отримати посаду зростуть. Сподіваємося, поради Команди ДСЗ будуть корисними та доречними.

Перш ніж розпочати написання супровідного листа, дізнайся про компанію, основні вимоги до претендента та обов’язки.

У супровідному листі потрібно вказати, звідки отримав інформацію про вакансію. Джерелом інформації може бути не лише сайт роботодавця, але й особисті контакти.

Зазнач вакансію, на яку претендуєш та коротко опиши свій досвід роботи. Напиши, чим зможеш бути корисним компанії та чому роботодавець повинен саме тобі надати перевагу серед інших претендентів.

 У супровідному листі коротко опиши, чим тебе приваблює компанія, а також розкажи, чому ти поділяєш її корпоративні цінності.

Супровідний лист не є повним життєписом. Він не повинен дублювати текст, написаний в резюме, або суперечити йому. Твоє завдання – підкреслити потрібну інформацію, привернути до себе увагу і створити приємне враження.

Якщо ти перебуваєш у пошуку роботи і не знаєш, як правильно написати резюме чи супровідний лист, – завітай до служби зайнятості. Там тобі допоможуть не лише з написанням супровідного листа, а й безпосередньо з працевлаштуванням.

Шукайте нас на Фейсбук.